جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خرمدره گفت: اولویت‌ اصلی دولت چهاردهم مبتنی بر راهبرد افزایش ارزش پول ملی‌ است و این واقعیت تلخ را نمی‌توان کتمان کرد که به دلایل مختلف داخلی و خارجی ارزش پول ملی ما به شدت کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور، امام جمعه خرمدره در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس؛ ضمن آن که بی‌اعتنایی به قواعد و قوانین بین المللی است، اوج درماندگی رژیم صهیونیستی و گردانندگان غربی آن در برابر اعتراضات و خشم جهانی علیه این رژیم جنایتکار است، اظهار داشت: اعتراضات و تظاهرات در آمریکا به دنبال حضور و سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا و اعتراضات در فرانسه به دنبال حضور تیم‌های رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس و اعتراضات متعدد در کشورهای مختلف نشان از جهانی شدن تقابل و ضدیت با صهیونیسم در جهان است و همین تحرکات عمر کوتاه رژیم جعلی را کوتاه‌تر خواهد کرد.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه اعتراضات فراگیر جهانی علیه رژیم جعلی و صهیونیزم در جهان بیانگر آن است که سردمداران این رژیم با وجود سرمایه‌گذاری‌های فراوان نتوانسته‌اند افکار عمومی را با خود همراه سازند، گفت: اگر چه اعضای کنگره جنایتکاران آمریکا نتانیاهو را ایستاده تشویق کردند، اما اتفاقاً این تشویق هم محصول لابی شدید و دریوزگی نتانیاهو و قبل از آن که نشانگر قدرت نتانیاهو باشد، بیانگر ضعف و زبونی اوست.

حجت الاسلام زاهدی‌پور با بیان اینکه قطعاً‌ پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت شهید هنیه به نحو شایسته و با تدبیر درست داده خواهد شد، گفت: ما به همان دلیل از فلسطین و محور مقاومت حمایت می‌کنیم که آمریکا و متحدانش از رژیم جعلی حمایت می‌کنند. مردم و مسئولان ایران با حمایت از محور مقاومت، آن‌ها را در سلطه بر غرب آسیا و به ویژه ایران ناکام خواهد گذاشت.

امام جمعه خرمدره در ادامه با بیان اینکه اولویت‌ اصلی دولت چهاردهم مبتنی بر راهبرد افزایش ارزش پول ملی‌ است، ادامه داد: این واقعیت تلخ را نمی‌توان کتمان کرد که به دلایل مختلف داخلی و خارجی ارزش پول ملی ما به شدت کاهش پیدا کرده و این آسیب، به نوعی بسیاری از موفقیت‌های جهانی و چشمگیر و به تبع آن احساس عزت ایرانی را تحت الشعاع قرار داده است.

وی ادامه داد: اما توصیه مهم به دولت این است که برای رسیدن به توفیقات اقتصادی و غیر اقتصادی متناسب با توصیه‌های رهبر عزیزمان، از نیروهای متعهد و مؤمن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده کند، چرا که آوردن افرادی که در اغتشاشات مواضع دشمنان انقلاب را تکرار می‌کردند و به دنبال متزلزل کردن پایه‌های نظام بودند، دولت را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

حجت الاسلام زاهدی پور در ادامه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشکران این عرصه تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha